Starbucks’ın Sosyal Medyadaki İddialara Yönelik Yanıtı Starbucks, misyonu ve vaatleriyle her zaman insanı merkezine alan bir şirket oldu. Starbucks'ta misyonumuzu gerçekleştirmek, sözlerimizi yerine getirmek ve değerlerimizi yaşamak için doğruluk ve şeffaflık ilkelerini esas alırız.

Basında ve sosyal medyada Starbucks hakkında doğruluğu olmayan bilgiler yayılmaya başladığında, bu konulardaki gerçekleri aktararak önemli konulardaki duruşumuzu netleştirmenin gerekli olduğuna inanıyoruz.

Ne yazık ki, kim olduğumuz ve neyi temsil ettiğimiz hakkında medya ve sosyal medyada yanlış açıklamalar yayılıyor.

Sosyal sorumluluk faaliyetleriyle topluma faydayı amaç edinen bir şirket olarak her zaman insanlığın yanındayız. Biz insani bağlardan yanayız. Bu konudaki dururşumuzu net bir şekilde aktarmak isteriz. Nefreti, şiddeti ve masumlara yönelik saldırıları şiddetle kınıyoruz.

Örneğin; sosyal medyada yayılan yanlış açıklamalara rağmen Starbucks hiçbir hükümet veya askeri operasyona hiçbir şekilde katkıda bulunmamıştır.

Finanse ettiğimiz şey, ihtiyaç sahibi topluluklara gıda yardımıdır. Starbucks Vakfı, küresel lisans sahibi ortaklarıyla birlikte Gazze'deki ailelere 1 milyondan fazla yemek sağlamak için World Central Kitchen'a 3 milyon doların üzerinde bağışta bulundu.
Paylaş: